GODMORGON FREDAG!

God morgon alla fina! Idag vaknade jag upp till ett vinterland (se bild), jag som trodde vi skulle slippa all snö. Men där hade jag fel . . .

 

Jag hoppades även på att vakna upp pigg och kry idag, men jag är fortfarande  hes, förkyld och har hosta emellanåt. Men idag är det jobb som står på schemat, så då får jag bita ihop! Innan jobbet ska jag luncha med min kära vän Emmie och sen börjar jag jobba på CG vid 14.00 och jobbar fram tills ikväll.

Hoppas att ni får en jättebra dag allihop och förresten, va roligt att ni börjat kommentera så mycket. Fortsätt med det, för det gör att det blir så mycket roligare att blogga när ni delar med er av era åsikter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0