FULLT UPP HELA DAGEN

Godmorgon allihop! Idag blir det fullt upp hela dagen, vid 12.00 idag ska vi kolla på fotbollsmatch, sen luncha/fika med våra underbara vänner Elin och Jonatan. Sen ska vi gå och kolla på handbollsmatch tillsammans som jag tror började vid 17.00. Det ska bli otroligt kul och träffa dom, har speciellt saknat min fina vän Elin.

Senare på kvällen ska jag och Robin äta middag med hans familj här hemma och efteråt ska jag, R, hans syster Sanna och hennes pojkvän gå ut och ta en drink och bara prata och ha det riktigt trevligt. CIAO!


Bild: Jag och Robins vackra syster Sanna


Kommentarer
Postat av: emma:)

vart har du köpt ditt halsband?:)

2011-03-05 @ 21:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0