NYÅRSHELGEN - DEL 1

Hej bloggen! Förlåt för dålig uppdatering under ett par dagar, men nu är jag tillbaka igen och redo för ett nytt år!

Torsdag kväll till lördag kväll har tillbringats i Johannas farmors "stuga" i Tylösand. Det har varit underbara dagar med fantastiskt sällskap. Nyårsafton bestod av, tre-rätters middag gjord av vår duktiga kock Robin Leth, massa skratt, dans, prat och skumpa och fyverkeri vid tolvslaget.

På nyårsdagen åt vi en smaskig frukost och hade havet precis nedanför, otroligt fint, och vädret var friskt och soligt. Vi bestämde oss för och gå ut på en promenad och njuta av naturen. Det var så vackert och mysigt att gå där allihopa!

Bjuder på några härliga bilder från våran promenad igår.

"Stugan" - rättare sagt huset vi bodde i

Utsikten

Pärlan vid havet

Så vackert

Jag och min pärla


Vackra Rosanna och Lucas

Rally J, vackra Johanna och min R

Jag och sötaste Julia

Jag och min R

Hej mitt vinter land

Två bilder fyllda av skratt, haha.

Kommentarer
Postat av: emmy

gud vilket långt hår du fått !! super fint

2011-01-02 @ 22:48:17
Postat av: Svar till Emmy

tack så jätte mycket, va glad jag blir : )

2011-01-02 @ 23:58:09
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med. Hur har du fått det att växa så snabbt? ;)

2011-01-03 @ 10:26:41
Postat av: Anonym

Vad har du för kamera?

2011-01-03 @ 15:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0