FRIENDSHIP ARE A LIFELONG TREASURE

Hej allihop! Idag känner jag mig lite bättre, men jag är inte helt hundra ännu. Fast jag hoppas att jag snart är på benen igen, för jag orkar inte vara sjuk mer.

Ikväll vid 18.00 måste jag åka till min fina vän Lovisa i allafall. För hon ska ha lite avskedsmiddag eftersom hon flyttar till Trelleborg imorgon : ( Det kommer kännas tomt utan henne, hon och jag har hållt ihop hela gymnasie  tiden och nu efteråt. Vi kommer höras av varje dag, precis som vi gör nu och jag ska hälsa på henne så ofta jag kan. Hon är underbar på alla sätt och vis, jag älskar dig min vän!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför svarar du inte på vilken kamera du använder?

2011-01-08 @ 12:30:19
Postat av: svar

Oj förlåt, det har jag helt glömt bort! Har nog läst kommentaren när jag varit på jobbet. Jag har en Nikon D3000 : )

2011-01-08 @ 12:49:21
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0