SPRING INSPIRATION BLOG

I veckan fick jag äran att svara på några frågor till Spring Inspirations hemsida, frågorna och svaren hittar ni nedanför. Gå in på deras hemsida för och få mer information om modevisningen som är nästa vecka den 3 mars.

Frågan om vad jag aldrig skulle sätta på mig är mer en riktig lant träsko jag tänker mig haha. Sen ska man aldrig säga aldrig, för det finns många plagg/skor jag använder nu som jag sagt att jag aldrig skulle sätta på mig och som nu mera är mina favoritplagg. Vad skulle ni aldrig sätta på er?


Kommentarer
Postat av: Emma

Ååååh vad roligt för dig snygging!! :)

2011-02-23 @ 13:09:52
URL: http://emmamelin.blogg.se/
Postat av: Ajnur

Du är grym hjärtat! :)

2011-02-23 @ 14:58:52
Postat av: emma johansson

måste bara säga att du är så himla söt haha :) har läst din blogg så länge jag kan minnas, men kommer inte ihåg hur jag kom in på den :) kram på dig :)

2011-02-23 @ 22:51:22
URL: http://emmlinajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0