NEW WEEK - NEW DEAL


Måndag igen och det innebär ny vecka, nya tag och nya möjligheter. Idag ringde klockan vid 07.00 och då var det bara att gå upp för idag ska jag börja morgonen med att ta tag i våran stora tvätthög. Senare framåt eftermiddagen har jag en del att stå i, måste söka jobb igen och gå och fixa lite ärenden och sånt.

Förresten, Vet ni vad jag och pärlan Johanna har kört för deal, att vi inte ska shoppa någonting mer än mat och sånt viktigt på en månad. Sen när det har gått en månad, då får vi köpa en, max två saker som vi tycker vi behöver. Sen ska vi fortsätta så och se hur länge vi klarar. Tror ni vi håller det? (Vi har redan klarat en vecka)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken bra ideé har försökt göra så många gånger men aldrig lyckats :/ haha! går det dåligt för city gross eller varför måste du söka nytt ..? :/

2011-02-28 @ 08:23:48
Postat av: s

Hej Tjejen:) varför ska du söka nytt jobb? Får du inte jobba kvar eller vill du bara byta? Vilken rolig deal, det kanske man borde köra på ? :) Man lär ju spara lite pengar:)

2011-02-28 @ 08:34:16
Postat av: sofia

Hej Tjejen:) varför ska du söka nytt jobb? Får du inte jobba kvar eller vill du bara byta? Vilken rolig deal, det kanske man borde köra på ? :) Man lär ju spara lite pengar:)

2011-02-28 @ 08:34:25
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: Lina

Du fick ju nyss jobb på citygross, varför behöver du söka nytt?

2011-02-28 @ 08:58:17
Postat av: johanna

haha klart vi ska klara detta ;) men svårt är det allt :D haha! Ses sen hjärtat! Pusss <3

2011-02-28 @ 09:04:52
URL: http://johannaholmer.blogg.se/
Postat av: SVAR

Visst är det en bra idé, både hon och jag älskar och shoppa och därför tyckte vi det va en smart idé och sen kan vi peppa varandra och inte köpa något ; ) Önska oss lycka till, kan behöva ert stöd i våran deal.



Ni får stå ut med att de inte är så mycket nya inköp de senaste, istället får jag bjuda på er lite mer dagens outfit för det uppskattas vet jag!

2011-02-28 @ 09:34:34
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0