MONDAY MORNING

Ny vecka, nya tag och nya möjligheter. När jag vaknade upp idag hoppades jag på att jag skulle känna mig pigg och frisk. Fast då trodde jag fel, eftersom svullnaden i halsen och frossan i kroppen sitter i. GE MIG ALLA ERA BÄSTA BLI-FRISK-TIPS, snälla?

Om jag ska bli helt frisk, måste jag nog ligga inne hela dagen, tyvärr. Jag får vänta och se hur jag känner mig under dagen, det är nästan alltid värst på morgonen och på kvällen. Nu; En varm kopp med grönt te och en alvedon!


Picture of me without makeup

Kommentarer
Postat av: sandra

Tips: vatten vatten vatten. :) krya på dig!

2011-02-07 @ 08:30:05
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/
Postat av: sofia

En stor kopp kokhettvatten med citron riven ingefära och honung i de är en dunder kur :) helst ska man dricka det varje dag så man håller sig borta från förkyldningar mm, sen är det bra att äta c-vitaminer:)

2011-02-07 @ 09:00:36
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3 mitt, lyssna på din kropp, och påskynda inget, det är det enda rätta, vila dig i form... var rädd om dig / kram

2011-02-07 @ 09:56:49
Postat av: Anonym

Bästa tipset är att vila :)

2011-02-07 @ 13:37:03
Postat av: Johanna

Köp Kan Jang, tro mig det är det enda som funkar !

2011-02-07 @ 13:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0