GRATTIS, GRATTIS!


Bilder: Vi två i Thailand, januari 2010.


Idag är det ingen vanlig dag, för det är världens bästa Johannas födelsedag. Hon fyller 21 år, ett stort grattis till dig! Hoppas Jesper gör din dag till den bästa i Thailand, fast det tvivlar jag inte på. Han bruka ju lyckas ;)

Det tråkigaste av allt är att jag inte får träffa henne och att jag inte kan ge henne hennes födelsedagspresent eller det jag glömde lägga ner i hennes mans resväska (attans). Arg man blir när man glömmer sånt! Hon får hålla ut tills hon kommer hem istället.

Fast om en vecka är hon äntligen hemma igen, man kan säga att det fattas en del av mig när hon inte är här. Alla våra samtal ca 4 gånger om dagen och det roligaste av allt är att vi alltid har något att säga till varandra, haha. Vi är som ett par (haha)! Jag älskar dig och saknar dig fina vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0