FRÅGOR OCH SVAR

Vad använder du för produkter till hår ? :)

Svar: Håret – jag använder TREsemmé  i alla mina produkter för håret.

 

Ungefär hur mycket lägger du på kläder i månaden och vilka är de affärer du handlar mest i ? :)

 

Svar: Det är olika från månad till månad : )  Jag handlar mest på H&M och Monki.

 

Har du någon dröm ? :)

Svar: Det är en väldigt svår fråga måste jag säga. Man har massa drömmar, men en som jag känner lite extra för är att jag vill jobba inom mode. Men det är väl alla tjejers dröm ; )

 

Hej.
Vad pluggar din kille till?
Och har du tänkt plugga i framtiden,till vad isf?


Svar: Hej!

Min pojkvän pluggar affärsjuristprogrammet på IHH här i Jönköping.
Jag vill plugga i framtiden, men vad jag vill plugga är lite osäkert just nu.

Funderar du på att operera någon kroppsdel

Svar: Både ja och nej.

 

Vilken otroligt snygg svärfar du har! Är han lika trevlig som han ser ut?

Svar: Han är absolut lika trevlig som han ser ut! : )

 

Hur är du som person ?
Berätta lite om dig själv :)


Svar: Jag är en väldigt glad, positiv och omtänksam person :D Jag älskar att shoppa, träna och umgås med mina nära och kära.

 

Va har du helst på dig ?
Favorit plagg ? :)

Svar: Det går i perioder, men just nu är jag inne i en jeans period :P

Vart söker du jobb ? :)

Svar: Jag söker alla möjliga jobb : )

 

Nu när det är såhär kallt ute och du är ute och powerwalkar, vad har du på dig då? :) Vet nämligen inte vad man ska ta på sig så man inte fryser ;)

Svar: Ja det kan vara lite svårt, men jag tar helst på mig tre/fyra lager med tjocka tröjor och om det är rejält kallt så tar jag på mig min dunjacka.

 

Är du och din pojkvän alltid sams ? :)

Svar: Alla förhållanden har sina dagar, men vi bråkar inte alls mycket : )

 

Har du några träningstips? :)

Svar: Det är viktigt att man tycker det är roligt att träna. Jag älskar att gå långa promenader ute och köra crosstrainer när jag är på gymmet. Men planera in din träning i kalendern, ät ofta, våga utmana din kropp (ju mer du utmanar kroppen med nya grejer desto snabbare resultat får du), ta hjäl av en kompis, instruktör eller en pt. Jag tänkte att jag skulle försöka börja lägga in ett träningstips i veckan. Vad sägs om det?

 

vad tycker du är viktigast i ett förhållande? Vad gör du och robin för att få ett så bra förhållande? Han är alltid så gullig mot dig :)

Svar: 1. Det går inte att säga rakt ut vad som är ett bra förhållande för det är olika från person till person. Fast jag kan däremot säga från mina egna erfarenheter vad jag tycker är viktigt i ett förhållande och det är trygghet, tillit, ärlighet, kärlek och ha kul tillsammans.
2. Vad vi gör? Vi gör ingen speciellt, vi är dom vi är : )  3. Haha, visst är han gullig!

 

Jag har alltid undrat hur lång du är?
Förövrigt är din blogg super :)


Svar: Jag är 1,76 : ) tack så mycket, va roligt att du gillar den.

tack för en otroligt bra blogg. Den ger verkligen inspration! Och nu till den stora frågan, har du något körkort? Man har oftast läst att du får skjuts av din far och så.

Svar: Åh, tack va glad jag blir.  Att inspirera är precis det jag vill göra: ) Nej, precis. Jag har ingen körkort. Jag har inte känt behov av det heller, fast någon vacker dag ska jag skaffa det.

 

Vilka bloggar följer du? :)

Svar: Jag följer mest lokala bloggar, sen kikar jag även in på de större bloggarna också.

 

Härligt med besöksrekord igen! Hur mycket läsare har du ungefär? Vad har du gjort för att få så mycket läsare ? :) Hur går det med din träning, vad har du för mål med den? :) Kram sötis

Svar: 1. Ja det är jätteroligt! Jag har mellan 800-1000 läsare varje dag. Jag har inte gjort någonting faktiskt, jag vet inte vart alla fina läsare kommer ifrån. Det kanske ni kan svara på istället? ; )
2. Det går jättebra med träningen, men har taigt det lite lugnt ett tag nu. Det har blivit mycket promenader och så det senaste. Fast nu kör vi igång igen! Mitt mål är att bli piggare, få en bättre balans. Bli mer hälsosam, tajtare i kroppen och få en regelbundenhet i träningen och hälsan.


Bor ni i hyres eller bostadsrätt ? :)


Svar: Vi bor i Hyresrätt : )

 

Jag svarade på alla frågor så gott jag kunde, om ni undrar något mer så är det bara att fråga : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0