GYM

Tidigare idag träffade jag som sagt Lovisa och det var hur mysigt som helst, vi gick lite på A6 och åt en riktigt äcklig lunch på Soya. Dit kommer jag aldrig gå igen, för det var den äckligaste måltiden jag ätit. Det enda jag fick ner var lite ris, men det var inte mycket. Sen fick jag även med mig ett lila träningslinne hem från soc, jag älskar när man köper nya träningskläder för då blir man väldigt sugen på att träna. Därför ska jag ner till friskis strax och köra ett styrkepass, efteråt ska jag till pärlan Johanna. Hon ville bjuda mig på lite lasagne, så söt är hon. . .

Kommentarer
Postat av: Emma

Tihi :) Ja precis Stadium, 2 för 199 kr! Alltid lika härligt med nya träningskläder! Vi får ta ett varv runt Munksjön alla 4 tillsammans någon dag, du, jag, Johanna och Louise, Nu när alla bor så nära :)

2010-09-01 @ 19:37:02
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0