Friday morning

Fredag igen och helgen är här, veckodagarna går väldigt fort nu förtiden. Det känns som jag kom hem igår från Cypern, men det har gått hela 5 dagar sen dess. Tråkigt är det och ännu tråkigare att jag har börjat fjälla som tusan på hela överkroppen. Jag är fläckig överallt ovanför brösten, men det är bara bita ihop och skrubba kroppen som jag gjorde idag. Men det hjälpte inte, tyvärr.

Nu på förmiddagen vid tio ska jag möta upp fina Sanna, vi ska gå på stan, prata massa och bara ha det mysig. Senare blir det powerwalk runt sjön och efter det ska jag hem till pärlan Johanna för och fixa inför kvällen. Det blir utgång med fint folk, hörs senare kära läsare. (jag kanske slänger upp en dagens innan jag går)


Bild: Vackra Sanna på sin 20 årsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0