FEBER IGEN?

Igår när jag tog tempen visade det sig att jag hade lite feber igen, men jag bet ihop och begav mig till jobbet ändå. Idag var det mycket och göra på jobbet, eftersom vi bytte kassasystem. Jag jobbade 9h utan rast eller lunch, då kan ni tänka er hur jag kände mig när jag slutade. Jag var jätte yr och hade ingen kraft alls! När jag kom hem kollade jag tempen igen och självklart har febern stigit, så typiskt. Kan inte min kropp bli frisk snart? Fast jag tänker pallra mig till jobbet imorgon ändå, för jag behöver mina jobbtider. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå och lägga mig, för som jag skrev tidigare så ringer klockan vid 05.00 imorgon. Hörs imorgon godingar och då är det helg igen!


Kommentarer
Postat av: Tess

visst är den!! :)man tröttnar aldrig :)

2010-09-30 @ 23:00:49
URL: http://theresewadensten.blogg.se/
Postat av: allie

snyggt!

2010-10-01 @ 10:19:52
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0