WHAT TO SAY?


Man lägger ner otroligt mycket tid på bloggen, men några blir aldrig nöjda. Om man skriver mycket om träning, då klagar folk. Om man skriver mycket om sin kärlek, då klagar folk. Om man inte skriver om sin kärlek, då börjar folk fråga varför han aldrig nämns. Eller om jag inte skriver om träning, då frågar folk om man inte tränar längre bara för det inte nämns osv. Men som ni vet älskar jag att inspirera och blogga varje dag, alla era positiva kommentarer kan göra min dag och ni är helt fantastiska.

Ni är ett par hundratals läsare som följer min blogg varje dag, men sen är det ungefär 2-3 som kommenterar för att försöka få mig att må dåligt, det gör mig arg att folk vill det. Jag har lärt mig att vara stark, men ibland så får man nog och måste säga till. Det fick jag nu ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

folk är bara avis :) bry dig inte!! älskar din blogg :) det är din blogg, och det är just därför du skriver om precis vad du vill!!!

2010-10-15 @ 00:02:44
Postat av: Anonym

Älskar din blogg, allt du skriver är helt perfekt :)<3

2010-10-15 @ 00:51:19
Postat av: Anna

Bra sagt! Ta inte åt dig. Jag blir själv mer motiverad till att träna när jag ser hur mkt du tränar.. Sen är de bara roligt att läsa om kärlek. Det gör ju en också glad :):) så fortsätt bara så och bry dig inte!

2010-10-15 @ 01:24:54
URL: http://finalillaanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är kanon bra:D hade en fråga om vad din pojkvän pluggar till? :) har du löshår nu eller har ditt växt som ogräs :)? jätte fint!!

2010-10-15 @ 06:53:25
Postat av: Linda.

Jag vet precis vad du pratar om. Men de finns alltid några rötägg där ute.. De är bara sånna losers som är avis! VA STARK! Kram sötis:)

2010-10-15 @ 08:19:05
URL: http://lindamadsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är stark!

din blogg är jättebra!! läser den varje dag :D

2010-10-15 @ 08:49:41
Postat av: Tess wadensten

Finns alltid avundsjuka människor där ute. Men man får ju inte glömma att avundsjukan som finns hos andra faktiskt är något bra. Du har ju någonting som de andra saknar och vill ha ;)

2010-10-15 @ 09:45:39
Postat av: Ida

Ta inte åt dig, din blogg är otroligt fin. Bra inspiration. Den har lite av allt. Jättebra :) Va dig själv, forsätt skriva om det DU känner för! Stor kram!

2010-10-15 @ 10:12:15
URL: http://idamaria.devote.se
Postat av: Julia

Människor kommer alltid att ha något att klaga på! Skit i det och kör ditt race! Jag gillar din stil! :) Kram

2010-10-15 @ 10:17:04
URL: http://thisisisjulia.wordpress.com
Postat av: C

Skit i dom...just rock!!

2010-10-15 @ 10:18:10
Postat av: Linnea

ÄSCH!! sånt där är så typiskt människor som själva inte är nöjda med sin tillvaro, då är det lättare att stöta bort känslan genom att vara elak mot andra. Supertråkigt men man kan ju glädjas åt att desto fler faktiskt uppskattar en. Det är så typiskt tjejer också, istället för att uppmuntra varandra kastar vi knivar. Jag tycker vartfall du är duktig :) håll igång! Jag har en fråga till din frågestund - Hur gick du tillväga för att få så mycket läsare? Jag vill också öka mina besökare...



Trevlig helg. hälsa!

KRAM

2010-10-15 @ 11:48:23
URL: http://linneaolsson.blogg.se/
Postat av: Liz Wandeby

Jag skickar en sliskig snigel i ögat på alla som ä taskiga...stå på dig gumman! you rock!!!!

kramis faster Liz /Kärlek i massor

2010-10-15 @ 13:28:59
Postat av: sandra

de är bara avundsjuka, jättebra blogg.

2010-10-15 @ 14:35:16
URL: http://lifeofsandris.blogg.se/
Postat av: Julia

Du är bra Alexandra, du är en motivation till många, sötnos! Hoppas vi ses snart :) kram på dig!

2010-10-15 @ 17:59:42
URL: http://juliiawesterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0