PARADISE HOTEL

Det var riktigt skönt och köra ett Bodypumppass nu ikväll, jag älskar när man känner att man verkligen kör igenom varenda muskel. Jag måste även tillägga att Sportlife är riktigt bra, instrutörerna som håller passen gör så man verkligen kör stenhårt och det bästa är att det är jättebra musik också. Ni som tvekar på att byta gym, sluta med det och byt för jag rekommenderar det starkt.

Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt och städa lite här hemma, men först blir det Paradise Hotel. Ni missar väl inte det? Jag är fast iallafall och måste följa det. Hörs senare bloggen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta lite om sportlife gymmet och priserna osv. för mitt kort på friskis går ut nu så tänkte kanske byta men har hört att det är väldigt dyrt så lite nyfiken är ja allt :)

2010-10-20 @ 09:07:57
Postat av: svar till anonym

Hej :) Jag betalar 329 kr i månaden, men det är värt varenda öre. Om du betalar hela summan direkt då kostar det kanske lite mer än 3200kr. Jag har inte direkt någon koll, men gå in på deras hemsida eller gå till sportlife och fråga. De är väldigt hjälpsamma där.



Sportlife är mycket bättre än friskis har jag kommit fram till iallafall, fräschare framför allt. Instruktörerna är utbildade och gör så man kör sten hårt på passen, gymmet är uppdelat i olika delar (kondition för sig och fria vikter för sig osv.) Jag tycker absolut du ska byta, jag var också på Friskis innan jag bytte hit. Så kör på : )

2010-10-20 @ 14:33:11
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0