LÖRDAG

Godmorgon bloggen! Jag gick precis upp och tänkte leta fram något snyggt i garderoben som jag kan ha på mig när jag åker till Kristianstad för och möta upp min kärlek och hans familj. Vi ska nämligen till hans fina syster Sanna över dagen, hon fyller år om exakt en vecka därför har hon bjudit ner oss alla till henne. Det kommer bli en riktigt mysig dag och träffa alla. Sen åker vi hem till Halmstad ikväll och stannar där tills på söndagkväll. Hoppas ni får en jättebra helg allihop, jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt. Håll utkick ; )


Bild: Jag, Sannas dotter Nim och Robin.

Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

ha en bra dag! :D

2010-10-30 @ 09:03:38
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0