VITA TÄNDER

Jag har fått en hel del frågor om hur jag blekte mina tänder och vad för produkt jag använde mig av. Därför tänkte jag göra ett inlägg om det.

Min svärfar beställde det från USA till mig, produkten heter (Creast, 3D whitestrips with advancedSEAL no slip technology) Jag vet tyvärr inte vilken hemsida han beställde ifrån, men det är nog inte jätte noga. Beställ från USA, så kommer varan antagligen vara rätt och jag lovar att du kommer INTE bli missnöjd. Jag är jätte nöjd med mitt resultat!



Kommentarer
Postat av: emma

Hur länge blekte du?? hittat ett paket (samma produkt som du rekommenderade) för en vecka där man bleker 30 min om dagen...vad tror du om det?? :)



kram

2010-11-03 @ 19:05:51
Postat av: svar till emma

Ja precis, den är det du ska ta : ) Hoppas du blir nöjd. Kram!

2010-11-03 @ 19:08:57
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: emma

okej tack så jätte mycket för hjälpen :D hoppas de blir lika vita och fina som dina ;)

2010-11-04 @ 07:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0