TVÄTT


Bild: Vackra Jessica Alba (google.se)

Jag hade hoppats på att R hade satt upp tvättid vid 07.00 idag, men den var upptagen och även fullt hela veckan ut. Istället har jag tid vid 12.00 och fem timmar framåt, jag tycker inte om att tvätta på dagtid. För det  är då man hittar på massa saker, men det ska jag lyckas lösa ändå.

Nu ska jag köra ett stenhårt kondition och styrke pass här hemma, vilket ska bli skönt. Fast hade dock velat gå ner till Sportlife, men blir lite dumt med tiden eftersom man oftast är där ett bra tag. Sen ska jag äta en god frukost, tvätta och resten av dagen ska jag tillbringa med pärlan Johanna. CIAO!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kör du för träning hemma?

2010-11-24 @ 17:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0