SCONES

Hej mina vänner! Hoppas eran helg varit bra? Min har iallafall varit toppen. Nu har jag och R precis ätit lite mat, sen kom även svärmor, svärfar och lilla Nelliebus förbi en sväng. De hade vägarna förbi eftersom de har varit i Stockholm i ett par dagar. Det är alltid lika roligt och mysigt och träffa dom. Men nästa gång vi träffars är det dags för julbord Gyllene Uttern och det är redan om två veckor. Tänk att man ska börja gå på julbord snart? Julen är verkligen nära.

Strax ska jag ta en powernap, sedan ska jag ta gå upp till min kära vän Sanna på Dalvik. Vi ska nämligen gå ut och gå en rask powerwalk och sen kommer resten av kvällen tillbringas hos henne med båda våra män. Vi ska baka scones, dricka te, kolla på film och bara ha en riktigt mysig söndagkväll allihop!



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Alexandra! bra blogg =)

har en liten fråga, du har ju inte så stora bröst... Tycker du det är fint med små bröst, och vad tycker du om sillikon?

Fortsätt uppdatera!

KramKram =)

2010-11-07 @ 16:30:42
Postat av: Agnes

vore väldigt kul om du kunde visa vilket som är/kommer bli ditt favvoplagg i höst/vinter.

ta hand om dig! kram.

2010-11-07 @ 16:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0