HELG

Redan helg, veckodagarna bara springer iväg. Helgen är planerad och det känns riktigt skönt!

Gårdagens utgång var super trevlig hemma hos mig,  sen gick vi vidare till Caj som var helt okej. Lite lagom med folk och härliga människor! I morse gick jag och Emmie och köpte frallor och åt en god frukost och jag måste även tilllägga att jag skar mig i handen när jag skulle dela mina frallor :/ Så jag sitter och tycker lite synd om mig själv.

Fast nu måste jag fixa i ordning mig, för om en timme ska jag möta upp fina Louise över en mysig lunch och massa prat. Ska bli himla kul! Hörs senare goingar och då ska jag bjuda på några härliga bilder från igår. CIAO!


Bild: Midsommar 2010. Emmie, jag och Louise

Kommentarer
Postat av: tess

tack fining! du med! :) hoppas du får en kanon helg du med! :D

2010-11-05 @ 16:32:06
URL: http://theresewadensten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0