ÄVENTYR

Godmorgon mina fina läsare! Nu har jag fixat i ordning mig och packat ner det sista i resväskan som jag använt nu på morgonen. Så jag är grymt laddad för äventyr med bästa Johanna! Bussen går vid 08.05 härifrån Jönköping, sen ska vi åka i 5h innan vi är framme. Det blir en lång bussresa, fast det går nog fort för vi lär väl somna (haha).

Det kommer bli en riktigt bra helg, vi ska ha otroligt kul och det ska även firas att jag fått jobb mitt i allt. Hur bra som helst! Jag kan avslöja att helgen kommer bestå av party, tequlia, havet, ett annat land (i några timmar) och träffa massa med härliga människor.

Kan ni gissa nu vart vi ska och vad vi ska göra?


Jag och pärlan i början av sommaren 2010


Kommentarer
Postat av: sofia

Kan det kanske vara helsingborg och Danmark? Eller kanske Stockholm och Åland? ;)

2010-11-12 @ 08:20:10
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni ska på kryssining till Åland ;)

2010-11-12 @ 10:46:59
Postat av: Louise

kryssning till riga skulle jag gissa på ;) ha det så kul flickor!!

2010-11-12 @ 12:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0