ARBETSINTERVJU

Det är verkligen inte det lättaste och gå på arbetsintervju, iallafall inte för mig. För jag har verkligen svårt att formulera mig i ord, jag är bättre på att skriva. Men senare idag får jag veta hur det gick, om jag får jobbet eller inte. Det hade varit underbart med ett jobb till, för det behövs verkligen med tanke på mina få tider på Pressbyrån just nu.

Nu har jag plockat i ordning lite här hemma och håller på och packar inför helgens bravader. Det ska bli så skönt att komma iväg över helgen! Jag ska även hinna med och träna och sola idag, senare kommer käraste Sanna och Emmie till mig. Återstår och se vad vi hittar på, jag ska iallafall bjuda dom på mina cupcakes.




Kommentarer
Postat av: Anonym

vart var det nånstans :) ?

2010-11-11 @ 14:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0