YOGA

Har haft en super mysig dag med pärlan Johanna, vi möttes upp i stan strax efter 13 tiden. Vi gick och kollade lite på stan, köpte spring inspiration biljetter och sen lunchade vi på George, där blev det massa skratt och prat som alltid :D Efteråt bestämde vi oss för och åka upp till A6 en snabbis, där jag skulle inhandla min efterlängtade klänning (perfekt till dopet och andra tillfällen), sen blev det även två armband (köp 2 betala för 1, tummen upp för det) och ett svart soft linne man kan träna i. Sen var jag nöjd!

Men vid 18.00 var det dags för Yoga, jag tror ärligt jag somnade. Haha, sjukaste grejen. Jag tror inte Yoga är min grej om jag ska somna, jag behöver lite tempo i passen. Vi körde även lite i gymmet efteråt! Men imorgon kör vi aerobics latin igen, ska bli sjukt kul. Men nu ska jag avrunda här, jag har iallafall haft en jätte bra dag med pärlan. Nu ska jag laga mat med hjärtat, sen blir det läggdags tidigt. För imorgon jobbar jag mellan 06.00-15.00 . . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0