Vilse?

Mellanlanda i Bryssel, oh hjälp. Hur ska detta gå? Lär väl gå Vilse eller missa flyget till Washington. (haha) Fast Nikki beskrev flygplatsen lite och då kändes det lite bättre. Jag har börjat fundera lite på om jag har glömt något viktigt. Fast det viktigaste är väl ändå: Pass - check   Visum - check   Resväska - check   Handbagage - check

Sen är det bara vad jag ska ha med mig för kläder, skor, smycken osv. Men det får jag kolla upp i veckan, jag ska inte packa med mig allt för mycket kläder heller. Eftersom Emmie ska trycka ner lite grejer i min resväska också. Så hon får med sig alla sina saker som hon handlat och haft där i ett halv år ; ) Kan bara tänka mig att det är en hel del.

Hoppas denna veckan går fort . . .


Kommentarer
Postat av: nikki

Mellanlandar man har man inte så mycket val vart man ska gå hehe, så följ skylten transfer och kolla vilken terminal och gate ditt flyg är på, väldigt enkla skyltar och stora, det klarar du galant =) har du lång tid emellan?

2010-05-17 @ 15:16:29
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0