Tyson's.

Förlåt för dålig uppdatering, men är man på semester så är man ; ) De senaste dagarna har vi shoppat massor, kollat på vita huset, monumentet, varit i george town, ätit på cheesecake factory och jag har testat lite amerikans godis och sånt. Är man i USA, så måste man testa allt enligt min pojkvän ...

Jag har det underbart bra här i Washington, det är en jätte mysig huvudstad och även sjukt varmt. Idag har vi nog haft över 35 grader varmt, fast vi har inte solat någonting tro det eller ej, men det är sant. Det är shoppingen som ligger högst på listan och det märktes idag, då det spenderades en hel del pengar när vi tillbringade hela dagen inne på Tyson's. Håll utkick efter fler inlägg, jag ska försöka uppdatera så mycket som möjligt. CIAO!


Bild: Google.se


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hjärtat :) Hmm okej skiljer det mycket på färgen eller ?! Är dom snygga ändå eller tycker du man ska ta dom i en annan färg ?! Gör som du tycker gumman blir bäst, jag litar på dig ;) Men kolla med dom vad dom säger. vad fanns dom i för färger annars ?! Alltså är dom jätte mörka ?! misskiss <3

2010-05-28 @ 10:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0