The last song

Godkväll allihop!

Har inte varit hemma på nästan hela dagen, då jag tillbringat halva dagen med pärlan Johanna. Det blev inget Lager 157, vi åkte istället till Tyghuset i Taberg. Men där fanns det inte alls så mycket inredning som det var sagt, fast det brukar vara bättre. Efter det åkte vi till A6 och tog en fika kollade lite på Ikea och alla andra butiker, jag la undan en jätte fin klänning från Bikbok som ska inhandlas imorgon. Efter A6 åkte vi ner till stan och bestämde oss väldigt spontant att vi skulle gå på bio vid 18.30. Vi kollade på "The last song", den var otroligt bra. En riktig bra drama film för tjejer, ni som gillar romantiska, kärleksfulla filmer borde se den . . . Jag har iallafall haft en jätte mysig dag, resten av kvällen blir lugn. Jag ska skype med bästa Emmie snart hoppas jag, CIAO!


Kommentarer
Postat av: Louise

Hela salongen grät när vi kollade! Haha så bra var den :)

2010-05-10 @ 08:02:20
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0