Spring Inspiration

Underbart väder idag, jag älskar att vakna och se att det är blå himmel och sol ute. Nu är det redan 18 grader ute, så det kommer nog bli väldigt skönt väder ute idag och det bästa är att man är ledig också! Men nu hela morgonen har jag hållt på och packat, jag vet verkligen inte vad jag ska ha med mig. Om det bara behövs sommar kläder eller om jag måste ha jeans osv. . .Vädret varierar ju, men jag får allt prata med Emmie och höra helt enkelt.

Nu måste jag fixa iordning mig och sen ska jag möta upp Mamma, vi ska gå några arränden på stan och så. Efter det ska jag ut och springa runt munksjön, sen ska jag kolla på min pojkvän när han spelar fotbollsmatch och ikväll blir det Spring Inspiration med pärlan Johanna. Jag tror det kommer bli en riktigt bra dag, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0