SOMMAR

Idag har det verkligen varit första riktiga sommardagen och det har varit så underbart skönt. Jag har bränt mig efter mitt linne, vilket inte är så snyggt ; ) haha. Men det är sånt man får ta, jag får helt enkelt sola bort det en annan dag. Var och fixade lite ärrenden på stan, sen lunchade jag med min mamma, bror, gudmor och hennes man. Det var super mysigt . . . Nu kom jag precis hem från Robins match, jag har suttit och kollat med Nathalie och hennes pojkvän och nu hinner jag faktiskt inte skriva mer. Jag är sjukt stressad, måste hoppa in i duschen för snart kommer Johanna pärlan hit. Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll, för det ska jag ha på Spring Inspiration.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0