Powerwalk

Godmorgon allihop! Gick upp vid 07.15 idag, för och möta upp Jonna vid 07.30 utanför henne. Idag var vi duktiga idag igen och gick en rask powerwalk runt munksjön, det är riktigt härligt och komma upp tidigt och träna. Vilket vi har gjort nu i tre dagar!

Idag har jag massa plugg och göra, har nämligen några uppgifter man måste göra en gång om året inom jobbet. Det känns som det är det enda jag måste göra, för det lär ta några timmar. Men jag ska först träffa goingen Johanna idag runt lunch tid, vet inte vad vi ska hitta på ännu. Men det återstår och se, något trevligt blir det iallafall. Återkommer senare!


Kommentarer
Postat av: ~~

Vad jobbar du med ? : ) Sötis..

2010-05-06 @ 08:40:39
Postat av: svar

Jag jobbar på pressbyrån : )

2010-05-06 @ 15:03:02
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0