Powernap

Jag somnade som en stock innan, det blev visst lite mer än en timmes powernap. Jag har varit allmänt seg hela eftermiddagen, så nu tänkte jag ta tag i kvällen och laga lite middag till mig och min pojkvän, som snart kommer hem från sin träning. Sen ska vi åka och stor handla på ICA MAXI, jag älskar att ha ett fyllt kylskåp.

Förresten, är det någon som har några nyttiga goda recept och dela med sig av? Jag behöver lite tips. Ibland blir man väldigt fantasilös tillslut när man ska laga mat. Men hoppas att ni får en riktigt bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Ottilia

jag hade ett recept på köttfärssås igår. det är ju inte jätteonyttigt och man tar ner på fettet i matlagningsgrädden. sen kan man i med lite selleri och sånt också. och fullkornspasta! :) perfekt.

2010-05-05 @ 10:53:03
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0