Lycka.

Hej allihop! Det blev inte så mycket bloggande igår heller, men det är faktiskt tillåtet på helgerna eller hur? ; ) Igår efter jag tränat var jag helt färdig, det blev 40 min på crosstrainen och sen sprang jag i 40 min på löpbandet, avslutade sedan med magövningar. På kvällen blev det som sagt utgång med tjejerna och lite trevligt folk . . .

Idag sov jag ut ordentligt, sen har jag inte gjort så mycket mer på förmiddagen. Jag och Robin håller på och sätter upp våran lampa i köket, så vi får hoppas att det blir fint. Men nu ska jag ringa min going Johanna, vi ska nämligen åka en liten road trip idag till Lager 157. Sen återstår och se vad som händer ikväll : )

Igår blev även min pojkvän Morbror/gudfar. Äntligen kom lilltjejen Nim
ut till världen, grattis Sanna och Jesper. All lycka och kärlek till er!


Bild: Jag och Robins fina syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0