Lovely day

Jag har haft en underbar dag med min fina vän Jonna, vi möttes upp hemma hos henne strax efter 12.00 och sen åkte vi upp till A6 och kollade lite. Jag köpte mig en enkel vit t-shirt med detaljer på axlarna och Jonna handlade en massa inredning från IKEA, så jag var smakråd ; ) Efter A6 promenerade vi tillbaka till Torpa och köpte med oss mat och satte oss på hennes bakgård på en filt,  det var jätte mysigt och sitta där i solen och bara prata och äta lite mat. Men nu ikväll kom Jonna över till mig och kollade på min och Robin lägenhet och hon tyckte den var jätte fin, så det var roligt! Nu ikväll har vi varit ute och gått en kvällspromenad runt munksjön . . . Resten av kvällen blir lugn, jag ska umgås med min pojkvän och bara mysa. Hoppas ni haft en toppen dag i det fina vädret!

(Det verkar inte funka och lägga upp bilder just nu, men bilder från dagen kommer senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0