Lördags träning

Godmorgon allihop! Nu tänkte jag faktiskt ta cykeln och åka ner till friskis och köra ett hårt konditionspass. Jag trodde inte de hade öppet idag, eftersom det är röd dag. Men det hade dom iallafall, så vilket tur för mig. Sen tänkte jag även sola också, vilket är väldigt behövligt. Då jag är jätteblek just nu!

Men sen måste jag "plugga" resten av dagen innan jag sticker iväg senare ikväll. Då det blir grillning, vin och härligt folk hos Jenny. Ser ut och bli en riktigt bra dag, men snart ska jag kila iväg till gymmet.  Först ska jag bara svänga förbi min kära barndomsvän Jonna som flyttade hit till Torpa igår, så nu bor vi 5 min ifrån varandra :D

Hörs senare och då ska jag visa gårdagens köp!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Plugga ? :)

2010-05-01 @ 16:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0