IPHONE

Kom hem från A6 för en liten stund sen och nu sitter jag hemma hos mina föräldrar. . . Jag väntar nämligen på att min pojkvän ska sluta i skolan, så vi kan åka upp till IKEA och kolla runt där lite. Sen ska vi nog till friskis och träna, resten av dagen kommer iallafall tillbringas med honom.


Jag har som sagt umgåts med Sanna och Lovisa nu i några timmar, det blev en runda på A6 och innan Sanna började jobba satte vi oss och tog en fika ute i solen på Expresso house, vilket var super mysigt och trevligt. Det som fick följa med mig hem idag, var en turkos ring och en ny mobil, det blev en vit iphone som jag är jätte nöjd med. Återkommer senare!



( haha, ingen ville vara med på bild idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0