HALMSTAD

Godmorgon sweetheart's!

Igår kväll innan jag skulle sova, fick jag sån sjuk frossa och värk i hela kroppen, svullen i halsen och huvudvärk på det också . . .Vet inte vad det va med mig, men tror bara det va något under natten. För nu känner jag mig bättre! Så idag ska jag vara hundvakt en liten stund under lunch tid. Sen var det tänkt att jag ska till friskis och träna, beroende på hur jag känner mig. Så det återstår och se! Skulle också försöka hinna med och träffa underbara Lovisa, men som det ser ut nu. Hinner nog ingen av oss, eftersom hon hade lite saker och fixa.

Igår trodde jag aldrig att jag kunde följa med ikväll, men det kan jag. Jag och min sambo åker nämligen hem till hans underbara familj i Halmstad och sen imorgon ska vi åka till hans syster Sanna och hennes sambo Jesper för och träffa deras nyfödda lilla dotter Nim. Men på fredag morgon är vi hemma igen, eftersom på kvällen väntas då jobb för mig. Hoppas ni får en riktigt bra dag allihop, ska försöka uppdatera under dagen. CIAO!

(oj va mycket text det blev idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0