Gold's Gym

Hej allihop! Kan börja med och skriva att jag har det hur bra som helst här i Washington och resan hit gick jätte bra, jag landade lite innan 14.00. Men när jag väl var framme kom Emmie och Jessica och hämtade upp mig. Sen åkte vi hem till henne och på kvällen var vi på Tyson's ... Där blev det massa shopping för min del, fast väntade med lite också. (visar allt när jag kommer hem, för det kommer bli mer)

Nu på morgonen var jag, Emmie och Malin på gymmet och körde ett svettigt pass. Sjuktaste luften där inne, kändes som man skulle svimma när som helst. Men förövrigt är det rätt varmt här på andra sidan jorden och det ska bli ännu bättre resten av veckan. Nu hinner jag inte skriva mer, måste duscha och sen ska vi gå och äta sushi. Hoppas att är bra där hemma, Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0