Frukostbuffé

Kom precis hem, har varit på Bernades med Mathilda sen kl:10.00, det blev frukostbuffé och lite prat . . . Tänkte åka direkt ner till friskis efter det, men sen sen insåg jag att jag hade glömt träningsbyxor. Därför är jag nu hemma en snabbis, så ska snart åka ner igen och köra ett hårt konditions pass. Vilket ska bli riktigt skönt! Senare ska jag hem till min familj, där min mormor & morfar också är. Vi ska nog kolla på bilder från när min bror och morfar var i Grekland. . .

Men vid 18.00 idag befinner jag mig på Bowling arena, där vi på jobbet ska ha personalmöte först och sen ska vi äta lite mat och efteråt blir det ölbowling. Det kommer bli riktigt trevligt tror jag faktiskt, kul när man hittar på något med jobbet. Hoppas ni får en riktigt bra dag, ut och njut av den varma solen. Kärlek!

Kommentarer
Postat av: sofia

hej sötan:) Hur är de med dig? Fin bild, vad har du för linne på den bilden, är det djupt i ryggen? :) Puss

2010-05-21 @ 14:42:53
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0