Cupcakes

Kom precis hem från jobbet och jag är riktigt glad att jag inte cyklade till jobbet idag, eftersom det blixtrar och regnar just nu. Jag slapp till och med ta bussen hem, då min kära pappa hämtade och körde hem mig. Snäll han är!

Det har iallafall varit en riktigt seg dag på jobbet, men underbara Johanna kom förbi en snabbis och gjorde mig på bättre humör . . . Jag fick även en god cupcakes av henne som hon hade bakat igår, mums va god den va och "så gick det med det nyttiga livet, haha". Men nu ska jag bara ta det lugnt och mysa med min pojkvän, ha en fortsatt trevlig kväll. CIAO!


Bild: Jag på jobbet i mina "snygga" jobbkläder,
kepsen uppskattas inte av många och jag förstår dom,
för den är verkligen inte fin någonstans. (haha)

Kommentarer
Postat av: Amelie

Hej gummsan! Självklart kan vi göra det :) Hade varit supermysigt! Jag har tentor fram till den 4:e men sen är jag leeedig :D Hör av dig när du har en lucka så tar vi en fika!

2010-05-21 @ 12:06:23
URL: http://amelies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0