Aerobics latin

Kom precis hem från ett Aerobics latin pass som jag och Louise varit på. Vilket var sjukt kul och det gick bättre för oss båda än vad vi trodde. (Haha) Innan passet satt vi ute på Wayne's och tog en mysig fika, satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Det har varit ett par riktigt trevliga timmar nu ikväll, kan inte bli annat med den hönan. Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag göra mig lite mat så jag får i mig lite näring efter passet. Ikväll blir det tonfisk, ägg och sallad . . . Ni som inte testat, Aerobics latin måste göra det ; )

(funkar visst inte lägga in bilder just nu, försöker senare igen)

Kommentarer
Postat av: Louise

Riktigt kul ;D

2010-05-11 @ 22:37:14
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0