37 månader

Jag var helt slut körd när jag hade tränat färdig på gymmet vid ca 16.00. Det blev 40 min löpband och 40 min crosstrainer, man är alltid lika nöjd efteråt. Det är så skönt och träna . . . Eller hur? Men nu har jag packat och håller på och fixar iordning mig. För om ca 1h åker vi till Halmstad som jag skrivit tidigare, jag är tillbaka på fredag eftermiddag igen. Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt, ha en mysig kväll allihop.

Idag har jag och min underbara pojkvän varit
tillsammans i 37 månader, jag älskar dig!


Bild: Thailand 2010

Kommentarer
Postat av: Caroline

När jag bloggar från mobilen skickar jag ett mms med bild och text till 073-012 11 63. Men innan de funkar måste man fylla i sitt mobilnummer på "Mitt konto" och "inställningar". Jag googlade faktiskt för att se hur man gjorde. Testa de om de inte funkar.. Kram kram

2010-05-12 @ 19:15:12
URL: http://caroliiiines.blogg.se/
Postat av: Frida

Weii grattis till 37 månader :D och JA det är såå skönt att träna, träna så man svettas ordentligt, så skönt!

2010-05-12 @ 21:07:29
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0