21 dagar kvar.

Kom hem för en liten stund från stan, först fixade jag nytt pass som behövs nu när jag åker om 21 dagar till Emmie, mitt var tydligen för slitet och de är ju extra hårda i USA. Så det var väl bäst att göra ett nytt! Sedan hjälpte jag som sagt min bror och hitta lite fina kläder. Han fick iallafall med sig fem plagg hem, lite utav varje blev det också. Vilket han tyckte var himla bra ; ) Tur att han har en syster som är intresserad av mode (haha) . . . Men nu har jag precis lagat lite middag, det blev kött och grekisk sallad idag. Gott och nyttigt! Nu ska jag bara ta det lugnt och kolla på The City och The Hills, senare ikväll ska jag ut och springa i det härliga vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0