12h jobbpass.

Förlåt för dålig uppdatering!

Igår var det fullt upp, först jobb på dagen och sen fikade jag och min pojkvän på George. Direkt efter det åkte han på träning och då följde jag med min kära Mamma och Pappa till Gränna, för och hälsa på min farbror och hans familj. Som jag skrev tidigare så blev han pappa för fyra dagar sen och det var den finaste nyfödda ungen jag sett . . . Herregud så söt, jag hade kunnat hålla min lilla kusin i famnen hela kvällen.

Idag gick jag upp vid 05.00, eftersom det var jobb på schemat idag mellan 06.00-18.00. Jag ska lova er att jag är helt färdig, efter 12h jobbpass. Det var det värsta på länge, så länge borde man inte få jobba. Haha! Men illa tvungen var jag också. Fast imorgon blir det bara ett litet lätt pass mellan 08.30-13.30, vilket är väldigt skönt. Min kväll kommer tillbringas hemma med min pojkvän, vi ska ta en kvällspromenad och bara mysa. Hoppas ni får en trevlig fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Hihi, vilka söta bilder! :)

2010-05-07 @ 21:59:20
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0