Anna Ankas assistent

Läste precis att klädbutiken Monki ska öppna under hösten här i Jönköping. Det öppnas tydligen en hel del butiker nu detta året, vilket är jätte roligt eftersom det behövs lite nya fräscha butiker här. Håller ni inte med mig?

Men just nu sitter jag hemma hos min familj och myser, jag kollade tidigare ikväll på Anna Ankas assistent och nu sitter vi och kollar på fotboll. Men efter fotbollen kommer min sambo förbi och hämtar mig. Då blir det en promenad hem och sen massa mys med honom. För imorgon åker han iväg i fyra dagar och det innebär att jag är själv hemma i våran lägenhet. Men nu får jag börja vänja mig, för som jag sagt tidigare så gillar jag inte att sova själv. Fast det ska nog gå bra ; )


Kommentarer
Postat av: sofia

sv: ok vad va de för märke ? Isadora? Å va roligat att Monki kommer till Jkpg :) Kram

2010-03-31 @ 22:24:46
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är kanon med lite nya butiker till Jkpg! :)

2010-03-31 @ 22:40:02
Postat av: Amelie

Ja, jag hörde att Monki skulle komma hit, superkul med lite omväxling :) Jadu, jag har inte bestämt mig än.. Antar att du ska det? Det kan nog bli riktigt kul på caj :) Tack detsamma gumman!

2010-04-01 @ 01:15:49
URL: http://amelielivingmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0