Tvkväll

Hemma från ett afrodans pass på friskis nu, jag och Johanna tröttnade ganska fort på det. Haha! Det var ingen tempo som vi trodde det skulle vara. . . Men nu har vi testat det iallafall, fast jag kommer nog hålla mig till aerobicslatin passen som är så mycket roligare. Innan passet kom Johanna hit med en påsebullar som hon hade bakat på dagen, så det blev en mysig fika och massa prat här hemma hos mig. En sak är iallafall säker och det är att kvinnan kan BAKA!

Men resten av kvällen kommer tillbringas framför tvn, eftersom det bara är bra program nu ikväll. Först är det Dating in the dark, sen Desperate Housewives och Cougar town. Ne nu ska jag hoppa in i duschen, Återkommer senare!


Kommentarer
Postat av: johanna

baka och prata ;) de kan jag allt! hahah, tack för idag hjärtat

2010-03-23 @ 20:04:13
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0