Tränat

Vaknade inatt av ett sms från Jonna, där det stod att det inte blir någon träning vid 06.30 idag. Eftersom hon hade jätte ont i huvudet (hoppas du mår bättre). Men det hindrade inte mig för och gå upp, fast jag sköt på det en timme och gick härifrån vid 07.00 och körde igång på gymmet vid ca 07.30. Strax efter 10.00 var jag klar och nu är min Mamma och hälsar på hemma hos mig. Vi har ätit en god frukost tillsammans och nu sitter vi och myser framför tvn.



Senare idag ska jag träffa Sanna, vi får se vad vi hittar på. Men vid 16.45 blir det jobb till 21.30, hoppas ni får en bra dag allihop. Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det var den verkligen gumman :) vi måste ju se dear john se med ;) ha en bra dag hjärtat så hörs vi . Puss

2010-03-19 @ 12:38:29
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0