SVAR

HÄR HAR NI SVAREN FRÅN MIN FRÅGESTUND!

Anonym om Frågestund!:

varför skriver du aldrig om din pappa i bloggen?

 

Svar: Jag har fått denna frågan tidigare också, men hade inget bra svar då heller. Fast när jag skriver om att jag ska till mina föräldrar, så blir det ofta att jag skriver ”nu ska jag till Mamma”. Tyvärr, har faktiskt ingen bra förklaring till varför jag inte skriver om min pappa. Men han är hur bra som helst ändå! ;D

Elin om Frågestund!:

Godkväll!
Skulle inte du kunna berätta hur du och din pojkvän träffades? Ni verkar så himla gulliga och perfect! :D
Kram

Svar: Vi gick på samma skola och då han tydligen hade spanat in mig ;) (jag hade ingen aning om vem han var) Men sen tog han kontakt med mig via internet och vi började prata jätte mycket, hälsade och pratade med varandra i skolan och sen bjöd han hem mig till honom. Och efter det började vi ses jätte ofta och sen blev det vi den 12 April 2007. (minns dagen som det vore igår) Och nu är vi sambos och jag är hur lycklig som helst!

 

Johanna om Frågestund!:

Hej!!!
1. Vad är ditt bästa skönhetstips?
2. Vad vill du jobba med i framtiden?
3. Vad är dina bästa motivationstips för träning?
4. Vad använder du för produkter till huden vs håret?

Kram och tack för en superblogg!

Måste tillägga att du är jättevacker och verkar som en jordnära person :D

 

Svar: 1. Rengör ansiktet varje morgon och kväll, drick mycket vatten.

2. Jag hade velat jobba inom mode, bli stylist eller något likande. Annars är jag inne på att plugga till hudterapuet, fast sen kan jag ändra mig lika fort igen och vilja bli något annat.

3. * Sätt upp mål.

* Träna för att du vill, för din skull – inte för någon annan.
* Träna med vänner eller med någon i familjen.
* Köp nya tränings saker, som t ex. skor, kläder, m.m.
* Testa på något nytt, som t ex. gruppträning.
* Skriv upp när du ska träna i din kalender, annars finns risken att du skjuter upp det.

4. Jag använder mig av clinique hudvårds produkter och till håret använder jag just nu tresemmés hårprodukter.

Tack så mycket, va gullig du är : )


Anonym om Frågestund!:

Vad vill du arbeta med när du blir äldre? Plugga vidare? Har du och din sambo några framtidsplaner?

 

Svar: 1 och 2. Svarade på en liknande fråga lite längre upp. (kolla där) Jag vill jätte gärna plugga vidare, men jag velar hela tiden om vad jag vill plugga till. Jag och min Sambo har väl lite framtidsplaner, först ska han gå ut högskolan så vi lär bo kvar i Jönköping i 3 år till. Men sen vill vi flytta till göteborg! Men köpa lägenhet är nästa steg.

 

Klara om Frågestund!:

Super bra blogg, vad jobbar du med? ;D

Svar: tack så mycket jag jobbar på pressbyrån : )

Linnea om Frågestund!:

Hur lång är du?

Svar: 175cm

 

Anonym om Frågestund!:

kan du inte lägga ut lite snygga kläder & vart du köpt dom ?(;

Svar: Jo jag kan försöka göra det en dag :D

Emma om Frågestund!:

Hej! Du klär dig jättesnyggt och jag undrar om du har nån/några stilförebilder? :)
Sen undrar jag också om du har nån dröm om att arbeta med nått speciellt yrke i framtiden? :)

Tack för en jättebra och rolig blogg!!

 

Svar: tack så mycket! Min stilförebild måste nog bli Olivia Palermo. Jag älskar hennes stil!

Ja som jag skrev tidigare så hade faktiskt min dröm varit att jobba med något inom mode, det hade varit fantastiskt kul.

minna om Frågestund!:

hur lång är du?
hur gick det till när du och din kille nblev ihopp?

 

Svar: jag är 175cm
Svaret på denna frågan hittar du på fråga nr 2 : )

 

Anonym om Frågestund!:

är du naturligt blond?


Svar: Jag är mellanblond, men har alltid slingat mitt hår! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag har en fråga ;) slingar du ditt hår själv eller hos frisör?

2010-03-12 @ 10:58:31
URL: http://maadeleineandersson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

haha, madde jag går till frisören :D

2010-03-12 @ 22:07:43
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0