Sunday morning

Hej allihop, har varit vaken en stund nu. Jag tänkte börja sätta upp förvaringslådorna i hallen som vi köpte igår, tror det kommer bli jätte fint. Robin lär får hjälpa mig, för så duktig är jag inte på att montera ; ) Men idag blir det jobb, men jag skulle egentligen varit ledig. Fast man tackar ju inte nej, för lite jobb på en söndag då det är dubbelt betalt. Så innan jobbet ska jag till friskis och köra ett hårt tränings pass och sen börjar jag vid 16.00-21.30. Ha en bra dag, Kärlek!


Kommentarer
Postat av: nikki

absolut, roligare om man är två! kan ha vårat egna pass här i vardagsrummet! ska bara få dem av min kompis först så är du välkommen sedan =) ( kanske borde montera en stång mitt på golvet också haha.. )

2010-03-14 @ 12:06:16
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/
Postat av: svar

Ja men verkligen ;D hahaha, rolig du är. Lätt en stång på golvet, borde du fråga din man om han kan fixa ;)

2010-03-14 @ 21:49:18
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0