Salong Kronan

Hej solstrålar. Jag sitter nu med slingfärg i håret hos min frisör på Salong Kronan. Det ska bli skönt och bli fin i håret igen! Innan idag var jag och tränade på friskis vid 07.30 och körde ett tufft konditionspass idag. Sen åkte jag hem och fixade iordning mig för och gå ner till stan med min fina Robin, Sanna och Joakim. Det blev en runda på stan och sen lunchade vi på Karlssons. Vilket var himla trevligt! Skriver mer när jag är hemma igen . . Ha en bra dag allihop, kärlek!

Uppdate i bilder:



Kommentarer
Postat av: Anonym

bloggar du från mobilen? eller hur gör du? :)

2010-03-30 @ 16:40:59
Postat av: Emma

Åh vad härligt med lite nya slingor! Är det bra på Salong Kronan, det är väl den på Torpa :) ?

2010-03-30 @ 20:58:39
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0