Remember me

Jag har precis reserverat biobiljetter till mig och Johanna imorgon kväll, vi ska se den omtalade filmen "Remember me" som sägs vara jätte bra. Vilket återstår och se imorgon! Men nu så sa jag precis hejdå till underbara Lovisa, det blev ingen mysig vinterpicknick ute eftersom solen höll sig undan. Istället lagade vi mat (tacos, mums) och sen bestod den största delen av massa prat och skvaller. Alltid lika trevligt! Jenny kom förbi en snabbis också och kollade på våran nya lägenhet som de båda tyckte va jätte fin . . .


Kommentarer
Postat av: Emmie

Hun, maila bilder på lägenheten ; )

2010-03-17 @ 19:22:51
URL: http://madebyemmie.blogg.se/
Postat av: majsan

vad tyckte du om filmen??

kan du inte visa bilder på din nya lägenhet? :)

2010-03-17 @ 21:31:56
Postat av: Alexandra

Svar till majsan: Det är imorgon kväll vi ska se filmen :D Men tror den kan vara jätte bra, hört att slutet ska vara dåligt dock.



Lovar ska lägga upp bilder på lägenheten när vi börjar få lite mer ordning. . .

2010-03-17 @ 22:52:13
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: sanna avdic

jag vill också se den, alltså lägenheten :)

2010-03-18 @ 13:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0