Promenix

God morgon!

Idag när jag gick upp var jag helt död, haha. Jag som brukar vara så pigg på morgonen, fast det var jag inte idag. Men uppe är jag nu iallafall, så vid 10.00 ska jag möta upp Nikki för och gå en morgons promenad runt munksjön, det ska bli himla trevligt.

Sen måste jag handla lite tulpaner till hemmet och vid 12 tiden kommer Robins mamma, pappa och lilla syster hit och stannar tills på imorgon. . . Ska bli kul och se familjen johansson igen, eftersom det var ett tagsen vi såg dom sist. Men ikväll väntas jobb mellan 15.30-21.30. Ha en bra dag allihop!


Bild: Från fikan igår med Johanna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många procent jobbar du? heltid?

2010-03-12 @ 11:21:16
Postat av: svar till anonym

Jag jobbar ca 55% just nu, fast om man räknar det löne mässigt så är det typ 75% som jag får ut : )

2010-03-12 @ 22:07:20
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0