Mysdag

Hemma från en mysig eftermiddag tillsammans med Johanna, vi gick och kollade lite på A6. Jag köpte mig ett par mönstrade solglasögon och tre sittdynor till hemmet. Sen gick vi till Espresso House och satt och pratade om allt möjligt, vilket var riktig trevligt och roligt som alltid. . . Men kvällen skulle egentligen bestått av utgång, fast det var ingen som var så taggad nu. Istället blir jag ensam hemma och tänkte då passa på och ha lite egen tid med ett mini "spa" och göra ansiktmask, hårinpackning, manikyr på både naglar och fötter och sedan avsluta med ett varmt bad. Jag ska även kolla på "Bella&Tyra show" som har premiär ikväll kl:21.00. Någon mer som tänkt och se premiären?

(Det har kommit in rätt många frågor nu,
men svarar senare ikväll :D Så fortsätt fråga)



Johanna på espresso och inne på IKEA.


De nya mönstrade solglasögon från Lindex för 79:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0